Start

Funkcja Powiatowego Rzecznika Praw Ucznia powołana została 26 lutego 2010r. przez Młodzieżową Radę Powiatu Dzierżoniowskiego.

Pierwszym rzecznikiem wybrany zostałem ja – Paweł Wiśniewski(1LO); na moich zastępców wybrałem Wojtka Ćwirko (2LO) i Żanetę Kręt (ZS 3).

Jeśli chodzi o moją osobę, to już wkrótce opublikuje krótką notkę autobiograficzną, na razie jednak muszę skupić się na rozruchu tej instytucji – a roboty jest sporo, poczynając od ustanowienia możliwości kontaktu (czyli to www, maile, gg itp. itd.), załatwienia pieczątki (czerwonej!) przez oficjalne powiadomienie szkół  o moim istnieniu, aż po opracowanie materiałów promocyjnych i pierwsze interwencje.

Na górze znajduje się podstrona „KONTAKT” – tam też można dowiedzieć się, jak się do mnie zgłosić.

Kończąc, mam prośbę: wypełnij ankietę – Tobie nie zajmie to wiele czasu, ale dla mnie będzie bardzo przydatne.

http://tnij.org/ankieta-prawaucznia

Kategorie:Uncategorized
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

